Vinjerock

Festivalprofil for Vinjerock

I 2021 laget vi ny profil for den levende musikkfestivalen Vinjerock, inspirert av den første hipsteren i fjellheimen Aasmund Vinje. Festivalen arrangeres i juli hvert år på Eidsbugarden og i år som før ble 3000 billetter utsolgt på 10 sekunder. Programmet varierer alt fra store artist-opplevelser og fjellbingo til guidet topptur og matsanking i fjellheimen. 

Profilutvikling Kreativt konsept Foto

Miljø har alltid stort fokus under festivalen, og alle samarbeidspartnere er med på bidraget. Det brukes bla. kun lokale matleverandører, all matembalasje er komposterbar, alle får utdelt sorterings poser og det oppfordres alltid til å bruke Vinjekryss, en samkjøringsgruppe, for å finne en kjørekompis til festivalen.

Det ble utviklet en tydelig og levende profil for å gjenspeile festivalens essens. Sammen med en egenutviklet font og en tydelig signalfarge skilte profilen seg godt ut i fjellmiljøet. 

Har du et spennende prosjekt?

Ta kontakt ➞

Previous
Previous

Otto: Bildelingstjeneste doblet omsetningen.

Next
Next

Masala Politics: Masala til folket