Ny strategisk rådgiver, Sverre Midttun

Foto: Anna Torst Saatvedt / Brunch.

Velkommen til Brunch og Apriil!

Sverre kommer sist fra Schjærven og før det Per Høj. Nå skal han jobbe med oss, og resten av Apriil. I den anledning sendte vår SoMe-redaksjon ham noen introduskjonsspørsmål

Hvem er du og hva i huleste gjør du her?
Jeg er Sverre, 51 år gammel familiekjær mann som trives godt på kjøkkenet og på golfbanen. Og som er veldig glad i og opptatt av kreativ kommunikasjon.

Det er også grunnen til at jeg er her. Fordi i Apriil og Brunch og i hele Media Bergen har vi mulighet til å skape kreativ kommunikasjon som er fundamentert i innsikt. Vi har, mener jeg, alle muligheter til å bli aller best på dette.

Hva kjennetegner en bunnsolid merkevare?
En bunnsolid merkevare er en merkevare som tar en rettmessig plass i folks liv. Rettmessig og fortjent.

Hvorfor er kreativitet viktig?
Kreativitet er nøkkelen til å lykkes med kommunikasjon. Ingen bryr seg egentlig i hva du har å si, derfor må vi bryte gjennom, og det er kreativitet som får det til.

Fortell om en jobb du er stolt av å ha være med på ...
Jeg er stolt av mange jobber. Jeg er stolt av å ha vært med på å flytte Slutta-reklamen fra skremsel til oppmuntring. Eller å få folk til å skjønne at de kan investere i sin egen fremtid med Storebrand.
Generelt stolt av de jobbene som flytta merkevarene ut av kategorien de operer i inn i den store kategorien; livet.

Next
Next

Brunch Oslo blir en del av Media Bergen og Apriil