Brunch Oslo blir en del av Media Bergen og Apriil

F.v. Vibeke Johannesen (leder Apriil PR), Erik Samsonsen (CEO Apriil), Einar Rustad Nilssen (strategidirektør Apriil Reklame), Simen og Markus (oss). Foto: Apriil.

… og får ca. 100 nye kollegaer over hele landet.

Vi har pleid å si at Brunch er litt som et stort reklamebyrå, bare mindre. Nå snur vi på det; Brunch er fortsatt det samme, lille byrået – vi blir bare mye større.

Etter åtte år som uavhengig utfordrer sklir vi inn under vingene til Media Bergen og flytter (tilbake) til Hausmanns gate. Vi heter fortsatt Brunch. Vi er fortsatt de samme folka og vi jobber fortsatt med de samme kundene (bare ikke på fredager)

I tillegg blir vi del av et lag fullt av dyktige rådgivere, fagpersoner og miljøer, som utfyller oss og som vi vil lære av.  

Å selge et selskap vi har jobbet med i åtte år, er selvsagt ingen enkel beslutning. Vi har en kultur, kundeliste og en måte å jobbe på som vi er sjukt stolte av å ha skapt på egenhånd. Vi har overlevd både pandemi og 2023 (annus horribilis), og 2024 ser lysegrønt ut for oss. Dette var altså ikke noe vi måtte gjøre.

Samtidig har vi følt på at ting har stått litt for stille, litt for lenge. Vi klør etter å bryne oss på større kunder, oppgaver og utfordringer. Så etter å ha snakket med Ove/Media Bergen i to år, føltes timingen endelig riktig.

Vi er evige utfordrere, og hva er vel mer utfordrer en bergenser i Oslo?

Håper dere vil fortsette å heie på oss!

LES MER PÅ KAMPANJE.COM - “Brunch-gründere sultne på større kunder etter salg”

OG KOM24.NO - “Brunch Oslo kjøpt opp av Apriil”

Foto: Jeton Kaçaniku/All Images

Previous
Previous

Ny strategisk rådgiver, Sverre Midttun

Next
Next

Norgesmestere i Employer Branding.