Stabbur-Makrell

Hele Norge elsker Stabbur-Makrell

Vi i oppdrag av Stabbur-Makrell å se på hvordan vi kunne gjøre forpakningen til det ikoniske produktet mer engasjerende. Siden makrell-i-tomat er et litt snodig, særnorsk produkt som de fleste nordmenn har et forhold til, ble løsningen vår å la forpakningen hylle de små særegenhetene til makrell-elskere over hele landet.

Totalt laget vi 105 unike, stedspesifikke bokser, 60 av dem fikk i tillegg en håndtegnet illustrasjon av kunstneren Sindre Goksøyr. I tillegg til at boksene fikk en egen plass hos kjøpmenn over hele landet, laget vi også stedspesifikke printannonser, utendørsboards og en sosial mediekampanje der hver boks fikk en egen segmentert annonse.

 

Illustrasjon

Kreativt konsept

Tekst

Faksimile fra Drammens Tidende, Brønnøysunds Avis, Fedrelandsvennen og Hallingdølen.

 

Har du et spennende prosjekt?

Ta kontakt ➞

Previous
Previous

Forut: Siv og Erna stilt til veggs i Uganda.

Next
Next

Sjakkforbundet: Medlemskampanje