Velkommen til Brunch. Vi er her for alle som vil endre på ting*

Vår tilnærming er enkel: med tett samarbeid og smart bruk av kreativitet, er alt mulig – selv på små budsjetter.

Siden 2016 har vi bevist dette blant annet ved å ta Mills Kaviar til topps i reklamebørsen, tredoblet verdien til Homely boligalarmer, hjulpet SV til sitt beste kommunevalg på 20 år, lært unge gutter om mensen med Care og blitt norgesmestre i Employer Branding – med Schibsted.

Som del av Apriil-familien er Brunch et fullservicebyrå når det trengs.

*salgstall, holdninger, valgresultater, markedsandeler etc.

  • Vi er fagfolk med erfaring fra store byråer, som sammen har valgt å være små. Vi tror det gjør oss mer fleksible, effektive og lar oss samarbeide tettere med kundene våre.

    Vi er engasjerte, samarbeidsvillige og løsningsorienterte.

  • Vi bruker kreativitet for å skape endring og engasjement. Vi sender Mills Kaviar til topps i reklamebørsen, skaper engasjerende e-læring for Vinmonopolet, gjør Schibsted til en mer inkluderende arbeidsplass, lager valgkamp for SV eller lærer unge menn om mensen.

    Vi jobber med ting vi heier på, og har det gøy på jobb. Det tror vi merkes.

  • Vi tror kreativitet får folk til å bry seg. Vi tror på klare budskap og uventede idéer. Vi tror på innsikt, intuisjon og resultater som kan måles. Vi tror på å inkludere kunden i den kreative prosessen. Vi tror på lave skuldre og ærlige tilbakemeldinger.

    Vi tror ansatte som har det bra på jobb presterer bedre.

OM OSS

NYHETER

FREMTIND

Hvor skjer morgendagens uhell?

Vi brukte Fremtinds egne data i jakten på hodene som skal forhindre morgendagens uhell.

SV

VINJEROCK

Vi fikk være med og lage ny profil for musikkfestivalen Vinjerock.

DNT